W weronika17 #1 Medlem · 4 inlägg 23 jun 2021 20:07 weronika17 Medlem 4 inlägg 23 jun 2021 20:07 #1 Hej! Jag har 7 ton gamla betongpannor. Om någon behöver som fylle så är det grattis mot avhämtning. Finns i Göteborg. #betongpannor #betongpannor-fylle
Hej! Jag har 7 ton gamla betongpannor. Om någon behöver som fylle så är det grattis mot avhämtning. Finns i Göteborg.