1 654 672 läst ·
17 705 svar
1655k läst
17,7k svar
GAAAAHHHH!!!
Renoveringsnovis
· Bästerort
· 1 620 inlägg
För måååååånga år sedan jobbade jag på ett lager en koret period och en av mina kollegor hette Kaj, gissa vad han kallades på jobbet? 😂Nötegårdsgubben skrev:
Hur många pm har du fått från intressenter?D dilemma skrev:
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 5 281 inlägg
Gaaaahhhhh! Alla utom en i dotterns basketlag sjuka. Det innebär att cupen i Motala blir inställd för tjejerna.
Visserligen slipper jag skjutsa spelarna kl 6 lördag och söndag morgon, men jag får inte nöjet att tillbringa 2 dagar i olika sporthallar ....
Visserligen slipper jag skjutsa spelarna kl 6 lördag och söndag morgon, men jag får inte nöjet att tillbringa 2 dagar i olika sporthallar ....
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 625 inlägg
Dagens i landsproblem.
Oral B har ändrat på tandborsthuvudet vi använder.
Man har tagit bort identifieringsringen och ersatt med någon form av diskret symbol.
En ring i olika färger är betydligt enklare för att snabbt avgöra vilken som är ens jämfört med en symbol.
Och dessutom har de valt att placera symbolen så man inte ser den när den ligger i "ställningen"...
WAAAAAAAAGH!
Man har tagit bort identifieringsringen och ersatt med någon form av diskret symbol.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
En ring i olika färger är betydligt enklare för att snabbt avgöra vilken som är ens jämfört med en symbol.
Och dessutom har de valt att placera symbolen så man inte ser den när den ligger i "ställningen"...
WAAAAAAAAGH!
Nytt verktygsköp då13th Marine skrev:
Dagens i landsproblem.
[bild]
WAAAAAAAAGH!
Logga in
Skapa konto
Hoppas barnet fick delta ändå utan det krångliga pappret. Vi vägrade alltid att skriva under kontrakt för utlåning av dator av skolan (vårt barn kunde omöjligt leva upp till kontraktet) och vårt barn var aldrig utan skoldator.V Ville_Vessla skrev:GAAAHH! för lärare som vill ha underskrivna papper för nåt barnen ska göra typ i morgon utan att skicka med papper. Var många år sen jag hade en skrivare som alltid fungerade, typ på jobbet används skrivaren bara för privata papper av liknande karaktär för de flesta. Extra GAAHH! när dom lägger länkar till dokumenten inom nån form av sharepoint eller nåt som då kräver inlogg som man inte har. Så ibland utöver att man inte har nån skrivare så kommer man ändå inte åt det som ska skrivas ut.
Såg att de fortfarande väntar på signering flera år senare 🤭
Logga in
Skapa konto
Var väl snabb då jag köpte gasolflaska senast. När jag tog fram den i går märkte jag att den inte har standardgänga utan det nya Easy Clic Plussystemet med någon sorts snabbkoppling.
Blev att pumpa upp den gamla fotogendrivna blåslampan i stället.
Blev att pumpa upp den gamla fotogendrivna blåslampan i stället.
Dessa har hunnits länge och irriterat med blandningsrisk när man skall köpa campingasolflaskor - en fransk lösning mot förstås franskdesignade brännare (aka. campingaz) som ibland hittar upp till oss istället för 'standard' 7/16-gängan, primusgängan etc. i olika namn.
Logga in
Skapa konto
Under spånet fanns miljoner (en känsla) skivor eps med tjocklek 1mm ända upp till hela 20mm. Dessa musätna skitsaker gick i miljoner (återigen en känsla) bitar vid minsta beröring. Har allt på denna gård byggts med rester från annat j-a skit?!
GAAAAHHhhhh....
Nu badtunna och en kall...
GAAAAHHHH!!!
Nya lager på gräsklipparen gjorde att man hörde fler som var trötta😅
Logga in
Skapa konto
SKF denna gång, dock gjorda i Bulgarien😞
Tror ni det var klart där?😂
När de lagrena var bytta och remmen var lös snurrade jag på alla lager och hittade ett till
Tur man hade köpt extra, dessa är sådanadär löphjul med ”fasta” lager…
Logga in
Skapa konto
Tror vi klipparen är ljudlös nu?😬
Nu blir det ☕️ iaf
Tycker lagren, särskilt det sista, lät väldigt mycket disco, är det så fel? 🤔Tokslut skrev:
GAAAAHHHH!!!
Nya lager på gräsklipparen gjorde att man hörde fler som var trötta😅
[video]
[video]
[bild]
SKF denna gång, dock gjorda i Bulgarien😞
Tror ni det var klart där?😂
När de lagrena var bytta och remmen var lös snurrade jag på alla lager och hittade ett till
Tur man hade köpt extra, dessa är sådanadär löphjul med ”fasta” lager…
[bild]
[video]
Tror vi klipparen är ljudlös nu?😬
Nu blir det ☕️ iaf