1 657 585 läst ·
17 758 svar
1658k läst
17,8k svar
GAAAAHHHH!!!
Renoverare
· Stockholm
· 20 191 inlägg
Kört med mitt kreditkorts etui i bakfickan helt utan problem. Men är du som min boomer-far som har jätteplånbok med kvitton från före covid så förstår jagJ jonaserik skrev:
Hobbyelektriker
· E
· 15 366 inlägg
Jag har en jätteplånbok, med kreditkort, utan kvitton och den ligger inte i bakfickan.
Funkar utmärkt.😋
Funkar utmärkt.😋
Det hade jag också. Tandvärk från höften till hälen. Ett helvete. Blev botad på några veckor genom elektrifiering.kashieda skrev:
Tens heter mirakelmetoden.
Såhär ser min ut, men det finns numera en uppsjö varianter.
Googla och köp. Så hoppas jag att du snart blir återställd så vi kan fortsätta med våra bataljer.😁
Glömde ett Gaaahhhhhh för Issjias. Gaaaahhh igen för en smärta jag inte kan stava till.
Gaah för dyra bakverk, typ semlor.
Instämmer till fullo att det är galet dyrt för en semla, 86 kronor, men dels ogillar jag att baka och sen äter jag på sin höjd två semlor/säsong så jag blundar lite för vad det kostar.Höghus skrev:
Var idag på Näsbydals stenugnsbageri och det var full rulle då strax efter kl 10, många beställda avhämtningar och många spontanköp av just semlor, små 49 kr stora 59 kr, fanns även i vaniljvariant.
(Jag åt en smörgås, valnötsbröd som var mkt gott)
Skeppsbrobageriets semlor är riktigt goda, dyra men goda. Kolla upp var deras blåa bussar är, olika ställen i Stockholm under veckan för att hitta det lokalt. Passa på att lägga till deras kardemumma bulle med.
Ett GGAAAAAAAAHHHHHHH för priset då.
Ett GGAAAAAAAAHHHHHHH för priset då.
Mitt paket jag beställde i början av januari från USA skickades med FedEx och det tog 2 dagar från USA till Sverige, 1 dag ytterligare till Arlanda och sedan åkte det runt några gånger mellan Örebro, nåt ställe i Stockholm, Örebro igen, tillbaka till Stockholm för att ta en ytterligare sväng till Arlanda igen innan det slutligen levererades till dörren minsann.Intet skrev:
Trösten var att när jag sedan fick en faktura från FedEx på tull och andra kostnader var det bara en tiondel av vad det borde ha varit, så i slutänden vart det bra ändå.
Om inte det kommer surt efter när någon uppdagar missen, men jag betalade med blixtens hastighet så att jag kan hävda att jag gjort rätt för mig.
Så GAAAHHH för turistrundorna runt Sverige men YEESSS för tullkostnad och hantering.
Semlor i all ära men nu har GAHHHHHH det inkompetenta airmee lyckats leverera mitt paket till någon annan. Jäkla stolpskott.
Tror dessutom det var den sista på lager men hursomhelst så blir det en jäkla massa krångel och förseningar. Jag var tillräckligt trött på ungefär allt redan innan.
GAHHHHH!
Tror dessutom det var den sista på lager men hursomhelst så blir det en jäkla massa krångel och förseningar. Jag var tillräckligt trött på ungefär allt redan innan.
GAHHHHH!