Isakare Isakare skrev:
GubbjÀvel blev han för att:
1. Körde Skoda.
😂😂😂

• Haha
  • Gilla
NötegÄrdsgubben och 1 till
  • Laddar…
useless useless skrev:
Vad sa du nÀr du kom ikapp?
Jag stod pÄ andra sidan bilen och plockade verktyg i skÄpet med telefonen i örat nÀr bilen gungade till.
Tog nÄgra sekunder innan jag gick runt bilen för att kolla, gubbjÀveln var redan halvvÀgs inne pÄ Coop.
NÀr det inte var nÄgra skador lÀt jag det bero.

S
Vad Àr det jag hör om Skoda?

Vafalls?

Hade du sagt Toyota Prius eller nÄgon jÀvla Tesla hade jag hÄllit med dig... :D

Isakare Isakare skrev:
Jag stod pÄ andra sidan bilen och plockade verktyg i skÄpet med telefonen i örat nÀr bilen gungade till.
Tog nÄgra sekunder innan jag gick runt bilen för att kolla, gubbjÀveln var redan halvvÀgs inne pÄ Coop.
NÀr det inte var nÄgra skador lÀt jag det bero.
Fick han inte ens en punktering trots att du hade en massa verktyg framme?

• Haha
  • Älska
FredrikR och 3 till
  • Laddar…
S
Det om nÄgot Àr vÀl en GAAAAAH!

Att missa ett sÄnt tillfÀlle

• Gilla
useless
  • Laddar…
S Saelen skrev:
Vad Àr det jag hör om Skoda?

Vafalls?

Hade du sagt Toyota Prius eller nÄgon jÀvla Tesla hade jag hÄllit med dig... :D
Du har aldrig sett Trafikmagasinet antar jag. Har man sett en Skoda vÀlta vid undanmanöverprov sÄ hÄller man sig lÄngt borta frÄn den bilen ;)

• Haha
  • Gilla
Fotografen och 2 till
  • Laddar…
L lbgu skrev:
Du har aldrig sett Trafikmagasinet antar jag. Har man sett en Skoda vÀlta vid undanmanöverprov sÄ hÄller man sig lÄngt borta frÄn den bilen ;)
Med Christer Glenning som sÀnke pÄ ena sidan...

• Haha
whak och 3 till
  • Laddar…
N
L lbgu skrev:
Tillsammans med Mercedes A och Toyota Hilux

• Gilla
Intet
  • Laddar…
L lbgu skrev:
Det har hÀnt en del med det mÀrket sedan dess. Men har man inte uppmÀrksammat detta sÄ sÀger det en del
.

• Haha
Alfredo
  • Laddar…
S
Christer Glenning i en för liten vit overall försöker bestiga en Fiat eller vad det var
 GAAAH

N Niq skrev:
Tillsammans med Mercedes A och Toyota Hilux
Mercedes VĂ€ltklasse Gaaaahhhh.

R roli skrev:
Det har hÀnt en del med det mÀrket sedan dess. Men har man inte uppmÀrksammat detta sÄ sÀger det en del
.
Har det?
Uppenbarligen kördes ju Skoda av gubbar som t.ex. Glenning redan pÄ den tiden.

• Haha
useless och 1 till
  • Laddar…
L lbgu skrev:
Finns nÄgon av dessa "weltklasse"-bilar frÄn förra millenniet kvar annat Àn pÄ museer.
Dagens Skoda, Toyota och Mercedes lÀr knappast ha mer Àn namnet gemensamt med de som var med i Trafikmagasinet.

ullberg
Det finns knappt 900 vÀltklasse registrerade i Sverige fortfarande (tror inte det inkluderar faceliften som kom efter ett par Är)
SkÀrmbild frÄn car.info som visar information om Mercedes-Benz A-Klass W168 frÄn 1998-2000 med antal registrerade i Sverige, 898.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

/U

Gaaaah, som kodkung behöver man inte code reviews! 😆

Konversation om godkÀnnande av pull request pÄ dev.azure.com.

• Haha
cpalm och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för Àmnen du bevakar och hÀndelser som berör dig.