ClasseClas
K karlmb skrev:
De ska lämna tillbaka körkortet.
Vilket körkort?
 
  • Gilla
  • Haha
kashieda och 2 till
  • Laddar…
Gah för första gången i mitt liv har jag lyckats få en spricka på telefonens skärm
 
  • Ledsen
  • Arg
kashieda och 3 till
  • Laddar…
mexitegel mexitegel skrev:
Hon kan ju inte vara särskilt frusen av sig i alla fall, för då borde hon haft en mössa…
Och det verkar ju stämma, gnället var att det för kallt att åka skidor i Särna, liftarna brukar väl inte gå då. Hon löste ju problemet genom att åka till Sälen. Verkar snarast tåla kyla på en mer extrem nivå.
 
  • Gilla
Dilato
  • Laddar…
Jumos Jumos skrev:
…fast om jag ska vara ärlig så gnäller jag gärna när det är kallare än -10 även om temperaturer kring -30 är helt rimliga här i Norrland (även om jag har svårt att tro att jag skulle göra det i tidningen). Gaaah jag bor på fel ställe 😬
Man kan absolut gnälla på kylan, det gör jag med. Det är framförallt Aftonbladets sk journalistik mitt Gaaaahh avsåg. Undrar hur en sådan där artikel föds?

Vaknar och tittar på termometern, konstaterar att det är -27 grader. Vad ska jag göra nu?? Jo, jag ringer Aftonbladet och berättar att det är så kallt att vi inte kan åka skidor???🤓
Än värre Aftonbladet som sen tar upp det som en nyhet. Ridå!
 
  • Gilla
  • Älska
  • Haha
Dilato och 5 till
  • Laddar…
Är det inte lika mycket GAAAAAAH på att läsa Aftonbladet över huvud taget 🤔😉
 
  • Gilla
  • Haha
mikethebik och 6 till
  • Laddar…
13th Marine 13th Marine skrev:
Är det inte lika mycket GAAAAAAH på att läsa Aftonbladet över huvud taget 🤔😉
Sant, erkänner mig skyldig.
 
  • Haha
  • Gilla
Karinalv och 1 till
  • Laddar…
Gaaaahhhhh. Dubbelgaaaahhhhh.
Trätak med vattenläckor och belysning ovanför hylla med flaskor och köksredskap.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Ledsen
  • Gilla
ricebridge och 9 till
  • Laddar…
Dan_Johansson Dan_Johansson skrev:
Gaaaahhhhh. Dubbelgaaaahhhhh.
[bild]
Har ju regnat vertikalt i ett dygn här nu
 
N naikon skrev:
Har ju regnat vertikalt i ett dygn här nu
Platt tak och för liten brunn = stående vatten..
Fick lägga 2 timmar på att skotta slush...
 
  • Ledsen
Workingclasshero
  • Laddar…
Dan_Johansson Dan_Johansson skrev:
Platt tak och för liten brunn = stående vatten..
Fick lägga 2 timmar på att skotta slush...
Finns en anledning till att det inte byggdes bostadshus med platta tak i Sverige före ca. 60-talet. Misstänker ett samband med att folk började semestra söderut då. De tänkte väl inte på att det är rätt lite snö i de trakterna.
 
  • Gilla
mikethebik och 4 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Du tycker alltså att det givetvis är OK men jävligt irriterande? 🤔
Exakt!
 
R roli skrev:
Att folk kör i "sin takt" på en 2+1 väg är väl ok. Men de som kör typ 20 km/h under skyltad hastighet när det är en fil och sedan gasar upp till skyltad eller över skyltad hastighet när det blir två filer är inte ok. Dessa förare kan man klaga och bli förbannad på.
Väldigt irriterande och som det känns ganska vanligt beteende
 
  • Arg
karlmb
  • Laddar…
WAAAAAAAGH!

När man lägger en beställning på nått man vill ha snarast, slänger in ett par saker man ändå skulle ha från samma ställe, blir glad när man två dagar senare får "vi har skickat din beställning" och konstaterar att de skickat allt utom det jag egentligen skulle ha 😖
 
  • Ledsen
  • Arg
  • Gilla
Workingclasshero och 7 till
  • Laddar…
Gaaaaaaaahhhhwwwhhhhhhhhhh!
Har varit vaken 24 timmar, målat, lagt golv, huset är halvkaos och 4 timmar kvar till fotografen kommer.
Ishalka och svårt att bära ut överflödigt möblemang… Törs inte stödvila för då vaknar jag nog inte.
Åka och köpa golv/taklister blir inte av i det här skicket, livsfarligt med halka mörker och trötthet.
Dags att dricka några koppar kaffe till.
 
  • Gilla
kashieda
  • Laddar…
Hoppas bara att allt blir som ni önskar, och att priset för slitet inte kommer an på hälsan💪
 
  • Gilla
pjgb
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.