1 657 351 läst ·
17 756 svar
1657k läst
17,8k svar
GAAAAHHHH!!!
Har flera på jobbet som rapporterar från sjuksängen att de hostar så de inte kan sova, men det var ett par år sedan de tog något vaccin.galento skrev:
Tog covidsprutan den 4 november och nu
väldigt förkyld men värst är hostan. Har
hört att andra som tog sprutan har likadant men man är ju osäker på hur det hänger ihop. Men det var nog ett antal år sen man hade nåt liknande , man hostar så man kräks 🙄 men det går väl över till slut.
PS. Tog bara covidsprutan.
Lite GAAAAHHHH.
Där jag jobbar används WhatsApp för kommunikation, mycket smidigt, men jag har nog missat nån inställning, för alla bilder som lagts upp senaste dygnet, ca 100 st har även hamnat i galleriet på min telefon ☹️
Där jag jobbar används WhatsApp för kommunikation, mycket smidigt, men jag har nog missat nån inställning, för alla bilder som lagts upp senaste dygnet, ca 100 st har även hamnat i galleriet på min telefon ☹️
Morsan var typ förkyld för en månad sen, men hostan hänger kvar än.galento skrev:
Tog covidsprutan den 4 november och nu
väldigt förkyld men värst är hostan. Har
hört att andra som tog sprutan har likadant men man är ju osäker på hur det hänger ihop. Men det var nog ett antal år sen man hade nåt liknande , man hostar så man kräks 🙄 men det går väl över till slut.
PS. Tog bara covidsprutan.
Tror hon nämnde att hon tagit sprutan för ett tag sen, ska fråga om hon blev förkyld i samband med den.
Ligger i Inställningar- > chattar ->bocka av "spara i ***** "Isakare skrev:
Beror på om dom skickar någon form av personuppgifter som kan spåras.MathiasS skrev:
Meddelanden är typ "Kan nån flytta den här grushögen till 7.00"MathiasS skrev:
"Trasig elkabel vid TT15" med bilder.
Elektriker och grävmaskinist svarar "Fixar det"
Är i tunnel, så sms/ringa funkar inte.