P
Tokslut Tokslut skrev:
Så började även jag en gång, men efter 100 nått tröttnade jag och ringde Anticimex

Film från centraldammsugaren efteråt, filmat med en Eriksson år 2010
Vilket jävla antiklimax när jag öppnade min. Föreställde mig en sprängfylld dammsugare. Såg ut så här. Lite slipdamm bjöd jag på också.

• En nästan tom dammsugare med lite slipdamm på den röda insidan.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Haha
Tokslut
  • Laddar…
4774
Manganbangan Manganbangan skrev:
Frågan är om man ska försöka laga eller gräva bort den köpa en ny för 400kr🤔
Jag skulle ha tagit förlusten och köpt en ny på en gång och sedan bett oflytsgudarna att lämna mig för i h... ifred 😂

• Haha
mexitegel
  • Laddar…
4774
Bo.Siltberg Bo.Siltberg skrev:
Inte bortförklara sa jag. Ingen (ärlig) människa har det umgänge du antyder att du har, eller den syn du har på helt okända personer som har kontanter i näven.
Tyvärr så är det faktiskt så många stockholmare ser på kontanter iom att varje "vettig" människa använder kort/mobil. Man är liksom inte pk annars. Jag delar inte uppfattningen men vet att många tänker så. Har inget med umgänge att göra, mer masshysteri 😄

• Gilla
Dilato och 1 till
  • Laddar…
  • Gilla
Manganbangan
  • Laddar…
Gaaaaaahhhhh! för folk som här resonerar som om de var folkvalda på högerkanten.

• Haha
LaT
  • Laddar…
Hus tomte Hus tomte skrev:
Smälta ihop med lödkolv kanske🤔
Tänkte också det. Finns en tråd om någon som just vill laga en likadan tank. Jag köper dem billigt så det står och väger lite. Tror det blir svårt att smälta ihop med just denna typen av plast. Kanske lappa med en bit av en annan dunk/tank av samma plast 🤔

pjgb pjgb skrev:
Gissar polyeten?
[länk]

Men kostade den bara 400 så är det nog billigare att byta.
Ja men det ska grävas också 😂

Den ofrivillige klåparen skrev:
Vilket jävla antiklimax när jag öppnade min. Föreställde mig en sprängfylld dammsugare. Såg ut så här. Lite slipdamm bjöd jag på också.
Sorry, vill minnas att mitt filter lossnat och satt i konan där på nått vis och därför ser det skitfullt ut

13th Marine 13th Marine skrev:
WAAAAAAAAGH....

Sista dagen på semestern 😓
stön - har också ångest - måste lägga mig NU....

X xxargs skrev:
stön - har också ångest - måste lägga mig NU....
Kämpa ✊ de första fem dagarna på veckan brukar vara de jobbigaste.

• Haha
  • Gilla
Workingclasshero och 6 till
  • Laddar…
Kämpa ✊ de första fem dagarna på veckan brukar vara de jobbigaste.
Tricket är att alltid avsluta semestern på en tisdag eller onsdag, aldrig en söndag. Känns alltid mycket bättre.

• Gilla
Workingclasshero och 9 till
  • Laddar…
Bo.Siltberg Bo.Siltberg skrev:
Inte bortförklara sa jag. Ingen (ärlig) människa har det umgänge du antyder att du har, eller den syn du har på helt okända personer som har kontanter i näven.
Jag tror du läser för mycket mellan raderna. Har bara redogjort för vilka jag ser använda kontanter, det är inget du behöver sura över. Kan inte minnas när jag såg en vanlig svensson betala med sedlar senast - tycker du det är jobbigt är det nog mest ditt problem.

Gaah för lättkränkta kontantkramare.

• Ledsen
Dilato
  • Laddar…
Gaaaaaahhhjj! Hur var det nu man åt frukost igen? Jobbe? Måste man? Har t.o.m. missat att ha några verktyg beställda som man kan trösta sig med

• Gilla
4774 och 1 till
  • Laddar…
Tänkte också det. Finns en tråd om någon som just vill laga en likadan tank. Jag köper dem billigt så det står och väger lite. Tror det blir svårt att smälta ihop med just denna typen av plast. Kanske lappa med en bit av en annan dunk/tank av samma plast 🤔
Går det inte limma på något med lite PL400 lim. Har använt det i sammanhang där det finns vatten.

P
A AndersS skrev:
Går det inte limma på något med lite PL400 lim. Har använt det i sammanhang där det finns vatten.
Även tec7 kan vara värt att testa, härdar under vatten. :)

• Gilla
tergo
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.