1 652 054 läst ·
17 673 svar
1652k läst
17,7k svar
GAAAAHHHH!!!
Vilket jävla antiklimax när jag öppnade min. Föreställde mig en sprängfylld dammsugare. Såg ut så här. Lite slipdamm bjöd jag på också.Tokslut skrev:
Tyvärr så är det faktiskt så många stockholmare ser på kontanter iom att varje "vettig" människa använder kort/mobil. Man är liksom inte pk annars. Jag delar inte uppfattningen men vet att många tänker så. Har inget med umgänge att göra, mer masshysteri 😄Bo.Siltberg skrev:
Gissar polyeten?Manganbangan skrev:
https://www.galindberg.se/kunskapsbanken/limma-feta-plaster
Men kostade den bara 400 så är det nog billigare att byta.
Allvetare
· The Great North
· 1 207 inlägg
Tänkte också det. Finns en tråd om någon som just vill laga en likadan tank. Jag köper dem billigt så det står och väger lite. Tror det blir svårt att smälta ihop med just denna typen av plast. Kanske lappa med en bit av en annan dunk/tank av samma plast 🤔Hus tomte skrev:
Allvetare
· The Great North
· 1 207 inlägg
Allvetare
· The Great North
· 1 207 inlägg
Jag tror du läser för mycket mellan raderna. Har bara redogjort för vilka jag ser använda kontanter, det är inget du behöver sura över. Kan inte minnas när jag såg en vanlig svensson betala med sedlar senast - tycker du det är jobbigt är det nog mest ditt problem.Bo.Siltberg skrev:
Gaah för lättkränkta kontantkramare.
Går det inte limma på något med lite PL400 lim. Har använt det i sammanhang där det finns vatten.Manganbangan skrev: