1 640 310 läst ·
17 542 svar
1640k läst
17,5k svar
GAAAAHHHH!!!
hsd
Medlem
· Kalmar län, Östra Götaland
· 7 113 inlägg
hsd
Medlem
- Kalmar län, Östra Götaland
- 7 113 inlägg
hsd
Medlem
· Kalmar län, Östra Götaland
· 7 113 inlägg
hsd
Medlem
- Kalmar län, Östra Götaland
- 7 113 inlägg
Finns färdig lag men det är tydligen intena , flera sidor text, men inte klubbat än13th Marine skrev:
Värst är en hel drös dagstidningar som bara upplyser om kakor, men ger inga alternativ
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 615 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 615 inlägg
GAAAAHHHH!!!
förvånansvärt många samlat från mobil till mobil från Telia till andra eller kanske tom till Telia abb de senaste veckorna genererar nytt samtal, när väl mottagaren svarar blir det bara tyst i luren och omringning krävs och då fungerar det varje gång som tänkt. Värsta var ett samtal som vart helt tvärt om, tyst i början när rington skulle varit, snabb frekvens av tal (halvt ord) och sen kom ringsignaler på slutet :O
Fler än jag som stött på detta fenomen?
förvånansvärt många samlat från mobil till mobil från Telia till andra eller kanske tom till Telia abb de senaste veckorna genererar nytt samtal, när väl mottagaren svarar blir det bara tyst i luren och omringning krävs och då fungerar det varje gång som tänkt. Värsta var ett samtal som vart helt tvärt om, tyst i början när rington skulle varit, snabb frekvens av tal (halvt ord) och sen kom ringsignaler på slutet :O
Japp, samma här.Tokslut skrev:
GAAAAHHHH!!!
Åtskilliga samtal på jobbnallen som kopplas upp som tysta samtal för att sedan kopplas ner ett par sekunder senare.
Några leverantörer som undrat vilket hyfs man har 😂
Brukar dra till med att jag sitter inmejslad i ett currykryss i hemmakontoret men dom köper inte den förklaringen 😆
Har Telia men inte märkt nåt faktiskt.Tokslut skrev:
GAAAAHHHH!!!
Lakrits fungerar utmärktmrsnhp skrev:
Vi har ingen lakrits hemma, men vi såg i kameran (klart man har en kamera med IR att sätta upp vid behov) att råttan undersökte chokladrussinet och sedan ignorerade det fullständigt. Måste vara en dålig sort med för mycket vax så att den inte luktar något. Nu har vi smetat på jordnötssmör istället, så får vi se om den kommer tillbaka inatt.N Niq skrev:
Vi såg åtminstone att den kom in precis där jag trodde och smet iväg samma väg. Hoppas att det inte finns fler ingångar eller andra råttor som har gömt sig inne i huset.
Du använder fel råttfälla. Det här är den bästamrsnhp skrev:
Vi har ingen lakrits hemma, men vi såg i kameran (klart man har en kamera med IR att sätta upp vid behov) att råttan undersökte chokladrussinet och sedan ignorerade det fullständigt. Måste vara en dålig sort med för mycket vax så att den inte luktar något. Nu har vi smetat på jordnötssmör istället, så får vi se om den kommer tillbaka inatt.
Vi såg åtminstone att den kom in precis där jag trodde och smet iväg samma väg. Hoppas att det inte finns fler ingångar eller andra råttor som har gömt sig inne i huset.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder