Efter ca 2 timmar lagande av ena barnets iPad där touchen slutat fungera så fick jag ihop det nya glaset och limningen. Ni som gjort det vet att det är lite bökigt precis där flexanslutningen går in under lcd:n och att det blir lite trångt för den dubbelhäftande tejpen just där mellan glas och chassi. Nåväl, nu lyckades jag få ihop den runt om fint, testade allt och plattan såg hel och ny ut. Hmm, de buktar ut lite där flexkabeln går så ett sista tryck för att få ner den... klick och en spricka rakt igenom nya glaset... Gaaaahhhhh!

• Ledsen
  • Gilla
Klass0n och 9 till
  • Laddar…
Två stora tandkrämstubar och en tandborste på badrumsbänk. "Karies Kontroll", Colgate, mintsmak.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Gaaaahh - hur kan båda vara big size?!?

• Haha
  • Gilla
  • Ledsen
  • Wow
MONTREAL och 19 till
  • Laddar…
Ditt nick är verkligen passande för den posten 😂

• Gilla
  • Älska
  • Haha
MONTREAL och 7 till
  • Laddar…
D dilemma skrev:
Photoshop? GAAAAHHHH!!! 😂

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
GAAAAHHH… när barnkalaset äntligen är slut och man ville slökolla på en film, då går strömmen…
En timme in och de är fortfarande ”på väg”… gaaah..
Karta visar strömavbrott i Stockholms län, berörda kunder, på Ellevio's tjänst.
Skapa konto

• Ledsen
  • Wow
kashieda och 3 till
  • Laddar…
S
[SKPG]Zamora [SKPG]Zamora skrev:
Gaaaahh! När man varit så nöjd med att dottern valt en 'billig' träningsform i simning.
Sen visar det sig att en av dottern godkänd tävlingsbaddräkt kostar typ 5000:-, och håller runt 10 lopp.....
Kan trösta dig med att det finns värre... Dottern har nyss börjat tävla med ungponnyn hon rider. Är oändligt med utrustning som man "måste" ha..både till hästen och ryttaren. Gäller att leta reor. Sen lektioner, transport, bensin, startavgifter osv.

• Gilla
El-Löken66
  • Laddar…
WAAAAAAAAGH! Någon har dragit sönder vindrutetorkaren bak på bilen...

• Arg
  • Ledsen
Workingclasshero och 6 till
  • Laddar…
B
S swirve skrev:
Kan trösta dig med att det finns värre... Dottern har nyss börjat tävla med ungponnyn hon rider. Är oändligt med utrustning som man "måste" ha..både till hästen och ryttaren. Gäller att leta reor. Sen lektioner, transport, bensin, startavgifter osv.
Lite samma här, när dottern hade häst så kostade den i snitt 6000kr/mån vilket inkluderade uppstallning, foder, träning, veterinär, tandläkare etc. Ingen inköp av utrustning.

• Wow
yonna och 1 till
  • Laddar…
T
Gaaaaahhh. Var på hockeyträning med sonen så när vi kommer ur ishallen så immar glasögonen igen, tar av dom och lägger dom på taket på bilen och lastar i hockeyutrrustningen. När vi åkt ca 1 mil frågar sonen om jag tog glasögonen av taket. GAAAAAAAHHHHHH!!!!!

• Ledsen
  • Gilla
  • Haha
nameloser och 8 till
  • Laddar…
B breakman skrev:
Lite samma här, när dottern hade häst så kostade den i snitt 6000kr/mån vilket inkluderade uppstallning, foder, träning, veterinär, tandläkare etc. Ingen inköp av utrustning.
Tja, en häst äter ju som en… häst.

ricebridge ricebridge skrev:
Tja, en häst äter ju som en… häst.
...Och har minst 3 olika täcken var och eftersom ca 25 hästar i olika storlek nu passerat under åren, men bara 5 kvar, så finns det en uppsjö, läs 60 plus, av täcken i fel storlek liggande i sadelkammaren, lekstugan och i 2 garderober..Gaaaahhhh!!

• Gilla
Davidloge
  • Laddar…
T Tamak skrev:
Gaaaaahhh. Var på hockeyträning med sonen så när vi kommer ur ishallen så immar glasögonen igen, tar av dom och lägger dom på taket på bilen och lastar i hockeyutrrustningen. När vi åkt ca 1 mil frågar sonen om jag tog glasögonen av taket. GAAAAAAAHHHHHH!!!!!
Uppenbarligen klarar du dig utan glasögon...

• Haha
  • Gilla
Tokslut och 1 till
  • Laddar…
D dilemma skrev:
[bild]
Är inte den ena bara längre bort?😆

D dilemma skrev:
[bild]
Och jag som trodde att GAAAAHHHH!!!:et gällde att den stora Big Size-tuben (liksom den tredje, liggande tuben) var klämd på mitten.
Sånt får det att krypa i skinnet på mig.

/GC

• Gilla
tveksamt
  • Laddar…
GAAAHHHHH!!!

Dotterns tv. Efter 5 minuter blev bilden såhär... Hur är det möjligt?? Tvn är 6 mån gammal
En TV visas med blå skärm och felmeddelande, hängd på tapetserad vägg.
Skapa konto

• Ledsen
Alfredo och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.