1 655 606 läst ·
17 716 svar
1656k läst
17,7k svar
GAAAAHHHH!!!
Efter ca 2 timmar lagande av ena barnets iPad där touchen slutat fungera så fick jag ihop det nya glaset och limningen. Ni som gjort det vet att det är lite bökigt precis där flexanslutningen går in under lcd:n och att det blir lite trångt för den dubbelhäftande tejpen just där mellan glas och chassi. Nåväl, nu lyckades jag få ihop den runt om fint, testade allt och plattan såg hel och ny ut. Hmm, de buktar ut lite där flexkabeln går så ett sista tryck för att få ner den... klick och en spricka rakt igenom nya glaset... Gaaaahhhhh!
S
swirve
Elektroniktokig
· Östergötland
· 1 512 inlägg
swirve
Elektroniktokig
- Östergötland
- 1 512 inlägg
Kan trösta dig med att det finns värre... Dottern har nyss börjat tävla med ungponnyn hon rider. Är oändligt med utrustning som man "måste" ha..både till hästen och ryttaren. Gäller att leta reor. Sen lektioner, transport, bensin, startavgifter osv.[SKPG]Zamora skrev:
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 633 inlägg
WAAAAAAAAGH! Någon har dragit sönder vindrutetorkaren bak på bilen...
B
breakman
Hobbyelektriker
· Västernorrland
· 1 830 inlägg
breakman
Hobbyelektriker
- Västernorrland
- 1 830 inlägg
Lite samma här, när dottern hade häst så kostade den i snitt 6000kr/mån vilket inkluderade uppstallning, foder, träning, veterinär, tandläkare etc. Ingen inköp av utrustning.S swirve skrev:
Gaaaaahhh. Var på hockeyträning med sonen så när vi kommer ur ishallen så immar glasögonen igen, tar av dom och lägger dom på taket på bilen och lastar i hockeyutrrustningen. När vi åkt ca 1 mil frågar sonen om jag tog glasögonen av taket. GAAAAAAAHHHHHH!!!!!
Husägare
· Jönköping
· 5 859 inlägg
...Och har minst 3 olika täcken var och eftersom ca 25 hästar i olika storlek nu passerat under åren, men bara 5 kvar, så finns det en uppsjö, läs 60 plus, av täcken i fel storlek liggande i sadelkammaren, lekstugan och i 2 garderober..Gaaaahhhh!!ricebridge skrev:
Uppenbarligen klarar du dig utan glasögon...T Tamak skrev: