1 505 380 läst ·
15 426 svar
1505k läst
15,4k svar
GAAAAHHHH!!!
Har chattat med dem idag, de saknade fraktsätt för spisen och fläkten, därför inget händer. naturligtvis så går det fortfarande att beställa dem på deras site trots att de inte kan skicka dem…. Nu skall de höra av sig inom 48h, får se om det blir med något vettigt svar.mnils skrev:
Inget Gaaah över det jag idag betalade för en 125-grammare med bacon och ägg, samt pommes till från lokala "vägkrogen", helt klart bättre än Donken och BK men de har inte småburgare som de stora kedjorna har, och ibland vill en bara ha en liten burgare (det är jag då). Pris 130 kr vilket torde motsvara 11€ när jag kollar. Tjocka men krispiga pommes med skal i ändarna.
Visst fanns/finns det en Glaaaaad-tråd? Denna post skulle platsa bättre där istället då jag inte alls känner jag betalat överpris.
Visst fanns/finns det en Glaaaaad-tråd? Denna post skulle platsa bättre där istället då jag inte alls känner jag betalat överpris.
Redigerat:
Gaaaaahhh
Vattenlåset på handfatet från IKEA går inte att demontera utan verktyg!
Helv_tes j_vla skräp.
Fick isär efter en del svordomar och bortkastad e försök.
Spolade ur denna mängd "gegga" ur teleskopdel och vattenlås samt slang, inte undra på att det inte rann undan...
Vattenlåset på handfatet från IKEA går inte att demontera utan verktyg!
Helv_tes j_vla skräp.
Fick isär efter en del svordomar och bortkastad e försök.
Spolade ur denna mängd "gegga" ur teleskopdel och vattenlås samt slang, inte undra på att det inte rann undan...
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Den här modellen är jättetrevlig. Tar lite plats och lätt att rengöra 👍FredrikR skrev:
https://www.hornbach.se/p/easy-clean-vattenlas-40-popup/6771044/
Köp om den passar handfatet!
Har spanat på den där, vi har också ett handfat som ständigt blir blockerat av guck. Men jag tror att jag konstaterat att den inte passar på grund av våra lådor under handfatet.pjgb skrev:
Är längden från undersidan på handfatet anpassningsbar, eller vad menas egentligen med den här siffran?
Logga in
Skapa konto
Maria T skrev:
Inget Gaaah över det jag idag betalade för en 125-grammare med bacon och ägg, samt pommes till från lokala "vägkrogen", helt klart bättre än Donken och BK men de har inte småburgare som de stora kedjorna har, och ibland vill en bara ha en liten burgare (det är jag då). Pris 130 kr vilket torde motsvara 11€ när jag kollar. Tjocka men krispiga pommes med skal i ändarna.
Logga in
Skapa konto
Medlem
· Stockholm
· 4 491 inlägg
GAAAAAHHHHHH!!!!!! JajävlaAmazon! Förstagångsköpare förståss.........
Letar efter den optimala solcellslampan för mina behov, hittar den och gör en beställning, jag kanske måste identifiiera mig med bankID, inga problem ända till slutklämmen, då måste jag ha mobiltbankID GAAAHHHH!!!!!!! Jäkla Bezos eller vad han nu heter..... Den som nu vill gnälla att jag inte har mobilt bankID kan säga GAAAAHHHHH!!! tyst för sig själv.... ;-)
/W
Letar efter den optimala solcellslampan för mina behov, hittar den och gör en beställning, jag kanske måste identifiiera mig med bankID, inga problem ända till slutklämmen, då måste jag ha mobiltbankID GAAAHHHH!!!!!!! Jäkla Bezos eller vad han nu heter..... Den som nu vill gnälla att jag inte har mobilt bankID kan säga GAAAAHHHHH!!! tyst för sig själv.... ;-)
/W
Tror inte överarbetade och underbetalda amazo
Kraven på att man ska ha appar till allt är ju helt hopplösa. Blev just påtvingad en bankapp.Workingclasshero skrev:
/W
….men nu var det väl egentligen din bank eller kortföretag som avkrävde dig verifiering med BankID? Låter som att du betalade med ett Mastercard. Det finns ju inget av Amazons prylar som kräver BankID.Workingclasshero skrev:
/W
…..och den verifieringen är ju en bra grej….
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 21 954 inlägg
Gaaahhhh!!! Bakåtsträvare…
Internetbank och bankappar är så oändligt mycket bättre än hur det var förut.
Internetbank och bankappar är så oändligt mycket bättre än hur det var förut.