1 505 401 läst ·
15 426 svar
1505k läst
15,4k svar
GAAAAHHHH!!!
Renoveringsnovis
· Stockholm
· 646 inlägg
AAAAAAAARRRRRGGGHH! Jag blir tokig!
Har hantverkare som bygger altan, de fuskar hejvilt och bygger helt annorlunda mot vad jag tydligt har skissat upp vilket leder till flera problem och betydligt större materialtillgång.
Har hantverkare som bygger altan, de fuskar hejvilt och bygger helt annorlunda mot vad jag tydligt har skissat upp vilket leder till flera problem och betydligt större materialtillgång.
Nu har jag inte läst hela tråden men är det inte så att du har varit otydlig? Har läst en bok från en byggvarufirma med intervjuer av hantverkare och det är helt klart att det alltid är kunden som är otydlig i samtliga fall.Pasjostrom skrev:
Grannens kusin är både auktoriserad och diplomerad så han kommer förbi senare och ser till att jag gjort rätt...B Bjober skrev:Hej Anis16.
Du bör vända dig till auktoriserad återförsäljare för att få hjälp med svänghjulet. Hemgjorda avdragare kan lossna och slå ihjäl någon och då gäller inga försäkringar. Dessutom måste du vara diplomerad i heta arbeten för att få svetsa. Du kan dessutom skada dig och då tar du resurser ifrån covidsjuka.
Båtar med bensinmotorer ska undvikas!
(Fortfarande Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh, får fan inte loss svänghjulet och nu med en ännu större egenkonstruerad avdragare + slägga + hjullastare + dynamit + atombomb...)
Renoveringsnovis
· Stockholm
· 646 inlägg
Haha, ja jag har faktiskt tänkt skriva en egen bok med hantverkar-karaktärer. Jag skulle antagligen behöva skriva den under pseudonymA anis16 skrev:
Medlem
· Västra Götaland
· 2 499 inlägg
GAAAAAHHHH!!!! Bromsarna! Grrrr
GAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!
Skrapa plåttak i 25 grader när solen ligger på, temperaturen på de renskrapade ytorna kan ni ju föreställa er.
Blir ju ännu roligare när allt inte lossnar i ett svep, jag tar ett GAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH till...
Skrapa plåttak i 25 grader när solen ligger på, temperaturen på de renskrapade ytorna kan ni ju föreställa er.
Blir ju ännu roligare när allt inte lossnar i ett svep, jag tar ett GAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH till...
Jag råkade skriva "asbest" utan anledning. Måste jag ta hem en saneringsfirma för att radera inlägget. Eller räcker det att jag tar på mig en engångsoverall, epafilter och våttorkar tangentbordet efteråt?
Och betalar försäkringsbolaget eller Byggahus saneringskostnaderna?
Staffan
Och betalar försäkringsbolaget eller Byggahus saneringskostnaderna?
Staffan
EvaMLin
Renoveringsnovis
· Gävleborg
· 156 inlägg
EvaMLin
Renoveringsnovis
- Gävleborg
- 156 inlägg
Våttorka tangentbordet du så är du safeStaffan2000 skrev:
Kan själv!
· Trelleborg
· 18 399 inlägg
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Hur förbenat rörigt kan man jobba egentligen!??!?!!!!ett
Hur förbenat rörigt kan man jobba egentligen!??!?!!!!ett