2 007 läst ·
2 svar
2k läst
2 svar
Fyllnadsmassor, Sorunda
Jag skulle behöva 200ton fyllnadsmassor till en fastighet i norra Sorunda, ett par mil söder om Stockholm. Finns det någon där ute som har kontakter inom detta område eller har några tips. Jag har letat i evigheter utan att få tag i någon lämplig leverantör. Dom stora företagen tar oförskämt mycket betalt och de "friåkare" som jag har varit i kontakt med är hala som ålar. Finns det någon som har något tips till mig om hur jag skall kunna få någon på kroken. Mvh // Ahlin 
Att "friåkare" som kör lastväxlare är hala som ålar är ju självklart! Du erbjuder "fel färg på pengarna". Erbjuder du dom rätt mängd, men framför allt "rätt färg på pengarna" och några flaskor Balvenie (wiskey) som bonus för slutfört jobb, så blir dom lena som en honkatt i Mars!
Fast det gäller inte bara lastväxlaråkare, det verkar vara kotym över hela anläggarbilsbranschen.
om det är okej för dej att ta emot osorterad sprängsten - även skut, så skulle det vara otroligt om du inte får tag på ett åkeri som levererar.
Men om du testar att ringa till Tysslinge åkeri, www.tysslingeakeri.se dom är ju verkligen seriösa och dom håller till "nästgårds" till Sorunda. Dom har ju ett antal schackttrailrar och lastväxlarbilar inom anläggning. Eller om du hör med www.betonglarsson.se , hans schackttrailrar och schacktbilar går ju skytteltrafik i norra länkens tunnel. Betonglarsson är reko och väldigt lätt att komma överens med.
Fast det gäller inte bara lastväxlaråkare, det verkar vara kotym över hela anläggarbilsbranschen.
om det är okej för dej att ta emot osorterad sprängsten - även skut, så skulle det vara otroligt om du inte får tag på ett åkeri som levererar.
Men om du testar att ringa till Tysslinge åkeri, www.tysslingeakeri.se dom är ju verkligen seriösa och dom håller till "nästgårds" till Sorunda. Dom har ju ett antal schackttrailrar och lastväxlarbilar inom anläggning. Eller om du hör med www.betonglarsson.se , hans schackttrailrar och schacktbilar går ju skytteltrafik i norra länkens tunnel. Betonglarsson är reko och väldigt lätt att komma överens med.
Redigerat:
Klicka här för att svara