Hej
Vi kan eventuellt ordna detta. Ungefär hur många m3 behöver ni ?
Det vi har är mestadels jord.

Mvh Anders
Aveline AB
 
A Aveline AB skrev:
Hej
Vi kan eventuellt ordna detta. Ungefär hur många m3 behöver ni ?
Det vi har är mestadels jord.

Mvh Anders
Aveline AB

Hej!
När behöver ni bli av med det o var finns det?
 
M Mabol88 skrev:
Hej!
När behöver ni bli av med det o var finns det?
Hej, vi har massorna i Västra Frölunda och kan börja transporten i December månad.
Ni får givetvis komma och granska materialet innan.
Om det är intressant kan vi fortsätta diskutera på telefon.
//Anders
 
Hej,

Har ni fått de schaktmassor ni behöver till er utfyllnad? Annars påbörjar jag schakningsarbeten imorgon på min tomt i Särö.
 
M Martina89 skrev:
Hej,

Har ni fått de schaktmassor ni behöver till er utfyllnad? Annars påbörjar jag schakningsarbeten imorgon på min tomt i Särö.[/QUOT
M Martina89 skrev:
Hej,

Har ni fått de schaktmassor ni behöver till er utfyllnad? Annars påbörjar jag schakningsarbeten imorgon på min tomt i Särö.
Hej!
Är det sprängsten eller va är det för massor?

M Martina89 skrev:
Hej,

Har ni fått de schaktmassor ni behöver till er utfyllnad? Annars påbörjar jag schakningsarbeten imorgon på min tomt i Särö.
 
M Mabol88 skrev:
Söker fyllnadsmassor till vår tomt I Landvetter.
hej! vi har fylle om ni fortfarande behöver. moränjord.
 
alexandrabrom alexandrabrom skrev:
hej! vi har fylle om ni fortfarande behöver. moränjord.
Vi är mer ute efter sprängsten. Tack ändå
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.