Medlem
· Västmanland
· 269 inlägg
Hej,
Kan få tag på fyllnadsmassor från grannar för att fylla upp tomten. Vår entreprenör tycker inte det är tillräckligt bra, för stora stenar. Men både jag och min far tycker de ser okey ut. Vad tycker ni?
Hög1
Hög2
Tack
Kan få tag på fyllnadsmassor från grannar för att fylla upp tomten. Vår entreprenör tycker inte det är tillräckligt bra, för stora stenar. Men både jag och min far tycker de ser okey ut. Vad tycker ni?
Hög1
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Hög2
Tack
Jag är absolut inte kunnig på sånt, men det där ser ut som de massor som blev över på vår tomt och ska till granntomten. Det var han som gör markarbeten och grunderna som bestämde det, och jag antar att han vet vad han gör.
Blir billigare både för oss och grannen.
Blir billigare både för oss och grannen.
Inget fel på de massorna, din entreprenör vill bara blåsa dig på pengar genom att få sälja fylle till dig.
Det är ju bara fyllnadsmaterial - det går ju bra med nästan vad som helst så länge det inte är ren blålera eller giftigt avfall. Se bara till att du får ett fint lager 10-20 cm anläggningsjord ovanpå för din gräsmatta.
Det är ju bara fyllnadsmaterial - det går ju bra med nästan vad som helst så länge det inte är ren blålera eller giftigt avfall. Se bara till att du får ett fint lager 10-20 cm anläggningsjord ovanpå för din gräsmatta.
Medlem
· Västmanland
· 269 inlägg
Tack för svaren.
Inget som är av motsatt åsikt och varför?
Inget som är av motsatt åsikt och varför?
Klicka här för att svara