Hej
Vi har, som ni kanske läst om tidigare här på forumet, en jätte jordhög med ungefär 150 ton jord vi vill bli av med på vår tomt. Enligt våra schaktkillar är detta "matjord i hyfsad kvalité". Vi skänker denna jord mot att ni hämtar den själva.
Allerum ligger i Helsingborgs kommun.
Lägg ett meddelande till mig om ni är intresserade.
Lena