Har fyllnadsmassor om max 10 kubik att skänka. Lite olika storlek på grus/jord och sten.

Kan hjälpa till att lasta upp på flak/ lastbil med den som kommer och hämtar.

PMa vid intresse. Annars kör på något vis iväg till deponi istället
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.