Hej!
Gräver för plint och hålen blir ca 110 cm ( då är jag nere på "ren" sand )
Dom färdiga plintarna är 70 cm
Kan jag fylla med singel ca 40 cm i botten ?
Eller är det bättre att hälla i trög betong och låta det stelna
så blir det en "förlängning" ( läs klump )
Tips mottages gärna !
Tack på förhand!
