Hej!

Gräver för plint och hålen blir ca 110 cm ( då är jag nere på "ren" sand )

Dom färdiga plintarna är 70 cm

Kan jag fylla med singel ca 40 cm i botten ?

Eller är det bättre att hälla i trög betong och låta det stelna
så blir det en "förlängning" ( läs klump )

Tips mottages gärna !

Tack på förhand!:D
 
  • pl1.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Det räcker med grus.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.