S StellaMaris #1 Medlem · 138 inlägg 20 mar 2021 18:21 StellaMaris Medlem 138 inlägg 20 mar 2021 18:21 #1 Hej! Jag har haft hantverkare på besök. De har bytt asfaboard och panel. Nu ser jag 3 knölar på tapeten vid taket. De säger att det inte beror på dem. Vad tror ni? Vad skulle detta kunna vara? Har aldrig sett dem innan? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #fuskbyggare #fuskbygge
Hej! Jag har haft hantverkare på besök. De har bytt asfaboard och panel. Nu ser jag 3 knölar på tapeten vid taket. De säger att det inte beror på dem. Vad tror ni? Vad skulle detta kunna vara? Har aldrig sett dem innan? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder