Hej!
Så gör jag härmed min debut på forumet.
Jag har en fråga som jag sett tagits upp tidigare här, men svaren verkar vara många så jag vill ha lite klarhet...
Vi skulle vilja ha Furuplank (på golvvärme) i huset vi skall bygga. Huset byggs på betongplatta och vad jag förstått ska man skruva fast plankorna vilket gör att man måste (?) lägga plywood på ~12 mm under trägolvet.
Har någon gjort detta, och vad är i så fall erfarenheterna?