Hej,
Jag har tagit fram ett gammalt furugolv som legat dolt sedan 1936(Hittade en daterad tidning). Huset ska vara byggt 1886 och jag tror det är originalgolvet.
Skulle vara tacksam om någon kan beskriva vad bruna ytskiktet på golvet är. Är det något tidstypiskt som bör bevaras?
Vänliga hälsningar
Thom
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder