4 090 läst ·
5 svar
4k läst
5 svar
Funkispanel ?
Har hört att många pratar om denna "funkispanel" men ännu har ingen lyckats visa på exakt vad det är. Menar du liggande panel?
Vi har en enkelfaspanel, den är beställd via ett lokalt sågverk. Det är en liggande panel. Totala bredden 120mm, sponten 10 mm, snedfasningen ytterligare 10mm, själva brädan 100mm. Bor du i Sthlmstrakten har jag tips på sågverk, men var bor du?
ser ut dom nån variant på råspont, fast bredare.
Klicka här för att svara