Hej,
Ska snart sätta igång och lägga nytt trädäck. Total yta blir ca 24kvm. Höjd till dörren från mark är ca 25cm därför kommer jag att lägga på stenplattor med markduk och makadam under. Dimension på bärlina/reglar är 45x170, trallen blir 28x120.
Se bifogad skiss, och kom gärna med åsikter om jag har tänkt helt tokigt.
Tack.
Ska snart sätta igång och lägga nytt trädäck. Total yta blir ca 24kvm. Höjd till dörren från mark är ca 25cm därför kommer jag att lägga på stenplattor med markduk och makadam under. Dimension på bärlina/reglar är 45x170, trallen blir 28x120.
Tack.
blir bra..affeee skrev:Hej,
Tack.
men hade satt kryssning i 2 rader med.
mellan 1:a å 2:a plattraden likaså mellan 2:a å 3:e me...
sen är det kanon....
mvh
estwing
hehe.. nja inte så jag menade...
inte lätt att veta vad kryssning är om man ej e i branschen....
så här skall det se ut...
svarta plupparna är plintar så glöm dom nu utan se hur regelbitarna är sick sackade mellan golvreglarna...
hoppas du förstår nu????
mvh
estwing
inte lätt att veta vad kryssning är om man ej e i branschen....
så här skall det se ut...
svarta plupparna är plintar så glöm dom nu utan se hur regelbitarna är sick sackade mellan golvreglarna...
hoppas du förstår nu????
mvh
estwing
Hehe, nae som sagt, första gången man ger sig på något sånt här.. blir lätt fel :blushing:estwing skrev:
Men nu kan jag svänga med ytterligare en term, som jag även vet vad det betyder
Stort tack för hjälpen, här ska nu byggas!
Klicka här för att svara