Ingen som har något svar? Det jag undrar över är om det är ett problem att spacklet inte går ända fram till flänskanten, kommer brunnsmanschetten jämna ut "hålrummet".
Kanske inte är något problem överhuvudtaget, men skulle vilja ha ett utlåtande av någon som vet så att jag kan köra igång med tätskiktet idag.
Mvh
Pelle