Fungerar detta att börja tätskikta på eller måste jag spackla ut ända till flänskanten (saknas ca 5mm till kanten)?

Mvh
Pelle

golvbrunn.JPG
 
Ingen som har något svar? Det jag undrar över är om det är ett problem att spacklet inte går ända fram till flänskanten, kommer brunnsmanschetten jämna ut "hålrummet".

Kanske inte är något problem överhuvudtaget, men skulle vilja ha ett utlåtande av någon som vet så att jag kan köra igång med tätskiktet idag.

Mvh
Pelle
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.