4 056 läst ·
3 svar
4k läst
3 svar
funderingar om bygga på vintern eller sommarn?
hejhej
jag skriver en uppsats på mitt gymnasium.
Jag skriver om vad det är för fördelar att bygga hus under vintern/sommarn.
Så jag frågar här.
Vad är det för fördelar att bygga under vintern/sommarn och vad är det negativa?
Det skulle vara jätte hjälpsamt om man skulle få lite information eller till och med länkar till någon bra sida de står på.
Tack på för hand/ Kim
jag skriver en uppsats på mitt gymnasium.
Jag skriver om vad det är för fördelar att bygga hus under vintern/sommarn.
Så jag frågar här.
Vad är det för fördelar att bygga under vintern/sommarn och vad är det negativa?
Det skulle vara jätte hjälpsamt om man skulle få lite information eller till och med länkar till någon bra sida de står på.
Tack på för hand/ Kim
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
En fördel med att bygga på sommaren (juni - augusti) är att man då har bra möjlighet att
"skriva uppsatsen om vad det är för fördelar att bygga hus under vintern/sommaren" under terminen
"skriva uppsatsen om vad det är för fördelar att bygga hus under vintern/sommaren" under terminen
Klicka här för att svara
