1 596 läst ·
23 svar
2k läst
23 svar
Funderar du på Ballingslöv kök?
Vi reklamerade en hel del, lyckades till viss del. Att köket ser slitet ut två år efter installation visste vi förstås inte.Baba_yaga skrev:
Ikeas hyllplan håller högre standard än Ballingsrövs gör, titta och jämför.V VetarN skrev:Tråkigt, har haft ett i drygt 1 år med 3 grabbar. Har inga märken förutom något som jag lyckats med själv. Men visst, man hade ju önskat att man kunde arbeta i ett kök lite mer hårt. Men spånskivor och trä som ska se modernt ut är ju av den typen.
En pedant dam i huset har räddat mig men jag håller med angående säljteam. Är inte superimponerad när man väl har köpt. Fick dock kompletterande luckor snabbt när de inte riktigt höll måttet i färgen. Sparade dessa istället för o byta så har jag några extra luckor för framtiden istället.
Tror inte du hittar något bättre någon annanstans utan då är de kök av mer industristil man ska ha.
Nej det stämmer inte, kök i ek har socklar av ek. Det var Ballingsrövs egna snickare, eller de som de rekommenderade. Det har inte ”kommit vatten” någonstans ifrån.BirgitS skrev:
Ja så kan det nog vara, fast vad vi vet så har det aldrig varit en fog mellan dessa skarvade socklar. Vårt gamla kök var 25 år gammalt och och hade inte den här typen av skador.R roli skrev:
Det är två år gammalt, och jag förstår nu att det borde ha varit skarvbeslag på plats. Ja, det var mycket som installerades slarvigt och fult, tex så ville de såga av en skåplucka som var för hög, man tar sig för pannan. Det var mycket mer än så, mycket slarv, allt de tog i blev smutsigt, riktigt äckligt.Appendix skrev:
Klicka här för att svara