2 118 läst ·
10 svar
2k läst
10 svar
Fuktspärrsproblem
tror det ska brinna några dagar iallafall (torde stå på säcken eller så kan du kontakta tillverkaren av flytspacklet)
skulle personligen fundera på att göra om hela fuktspärren (vänta några dagar till och se om det släpper mer)
finns inget mer irro än nåt som pajjar bakom dyra plattor eller dylikt...
skulle personligen fundera på att göra om hela fuktspärren (vänta några dagar till och se om det släpper mer)
finns inget mer irro än nåt som pajjar bakom dyra plattor eller dylikt...
Inget ialla menat ang svenskan, bara lite svårt att förstå vad du menade! 
Som tidigare nämnts alltså, bruket ska brinna ett antal dygn, tror det uppstår lite gaser i den processen som orsakat dina bubblor. Nu när det dåliga är borttaget så är det bara att köra på. Se till att prima igen bara, annars kan du få problem men släppning.
MrE
Som tidigare nämnts alltså, bruket ska brinna ett antal dygn, tror det uppstår lite gaser i den processen som orsakat dina bubblor. Nu när det dåliga är borttaget så är det bara att köra på. Se till att prima igen bara, annars kan du få problem men släppning.
MrE
Med "tillåtet" menar jag tillåtet av försäkringsbolagen för att de skall betala full ersättning. D.v.s. att det möjligen inte räknas som "fackmässigt utfört" om man lappat och lagat på detta sätt. Kanske lite slarvigt uttryckt av mig.Coolman skrev:
Observera tror. Jobbar inte i branchen, bör väl nämnas. Detta är vad som berättades för mig när jag själv skulle renovera badrummet.
Jag fick via länsförsäkringar golvvärme reparerad vid toastolen (Borrade sönder elslingan) så blev det ju skrav för tätskikt men f-bolaget sa det e godkänd om fackmässigt gjort.
Har sparat mailet för säkerhetsskull om de skulle backa sig senare
Har sparat mailet för säkerhetsskull om de skulle backa sig senare
Klicka här för att svara