har en fläk på vägen och ut med golvet i källaren vid det är är cementen 1mm tjockt porös undrar över vad det beror på och vad det är.
Funderar på att fixa så det blir ett rum, men är det något som är farligt eller ohälsosamt. Vad kan man göra åt det.
Funderar på att fixa så det blir ett rum, men är det något som är farligt eller ohälsosamt. Vad kan man göra åt det.
Du har för högt vattetryck på utsidan.
Se till att dräneringen funkar/dränera om.
Fukten utlöser kemiska reaktioner i betongen som frigör basisk vätska (kan vara lätt frätande på ömtåliga mtrl) Att det hamnar i kanterna på på fuktfläcken är samma fenomen som med kaffefläck.
Jag hade försökt ta bort all porös betong, även om det är genom hela väggen.
Se till att dräneringen funkar/dränera om.
Fukten utlöser kemiska reaktioner i betongen som frigör basisk vätska (kan vara lätt frätande på ömtåliga mtrl) Att det hamnar i kanterna på på fuktfläcken är samma fenomen som med kaffefläck.
Jag hade försökt ta bort all porös betong, även om det är genom hela väggen.
Klicka här för att svara

