S Sieverth #1 Medlem · Stockholm · 3 inlägg 7 sep 2012 17:45 Sieverth Medlem Stockholm 3 inlägg 7 sep 2012 17:45 #1 Har köpt ett växthus med 4mm kanalplast. Som blir jättefuktigt. Vad kan det bero på?
K Kurtivan #2 Medlem · Västernorrland · 4 359 inlägg 7 sep 2012 18:02 Kurtivan Medlem Västernorrland 4 359 inlägg 7 sep 2012 18:02 #2 För lite ventilation tror jag.
Dalbotant #3 Medlem · Dalsland · 3 384 inlägg 7 sep 2012 23:11 Dalbotant Medlem Dalsland 3 384 inlägg 7 sep 2012 23:11 #3 Jepp, öka ventilationen. Tänk dig hur klimatet är i regnskogen, inte optimalt att odla tomater där.