Vi köpte ett radhus för några månader sen och uppmärksammade igår denna mörka fläck i vår dotters rum. Det är vid hennes pysselbord och har en ganska konstig form för att ev kunna vara en fuktfläck. Vi har inte sett henne leka med vatten men är inte helt otroligt om hon råkat spilla något (busig 3-åring).
Vad tror ni? Vanlig hederlig fuktfläck med vatten som legat fler länge? Den verkar inte bli så mycket ljusare. Den är inte fuktig nu och luktar inget. Det var tre dagar sen vi uppmärksammade den. Eller är det något annat? Det kan inte komma från något elementrör som pajat va? (Hoppas inte).
Vad tror ni? Vanlig hederlig fuktfläck med vatten som legat fler länge? Den verkar inte bli så mycket ljusare. Den är inte fuktig nu och luktar inget. Det var tre dagar sen vi uppmärksammade den. Eller är det något annat? Det kan inte komma från något elementrör som pajat va? (Hoppas inte).
Got it! Det är irriterande när man inte vet vad som legat där, men men. Så är det när man har barn, och svårt att fråga en 3-åringS johd01 skrev:
Det måste legat något ett bra tag tror jag för man ska få det sådär. Min hink stod säkert en 5-7 dagar..
Jag har småbarn och har furstlig erfarenhet av diverse blöta saker och vatten som hamnar på golvet här och där, hinner man se det och torka bort inom 12 timmar så brukar det inte synas någonting. Fast typ av golv påverkar säkert.
Plastmatta i hela huset är något jag kunnat tänka mig när barnen är små.
Jag har småbarn och har furstlig erfarenhet av diverse blöta saker och vatten som hamnar på golvet här och där, hinner man se det och torka bort inom 12 timmar så brukar det inte synas någonting. Fast typ av golv påverkar säkert.
Plastmatta i hela huset är något jag kunnat tänka mig när barnen är små.
Ja, det är inte det mest optimala golvet för barnZ Zkee skrev:
Klicka här för att svara

