Ska i dagarna få in isoleringen i vårat sutteräng hus sen är det på med värme så jag kan börja fukta av nedre delen som är byggd i ytong block 365mm tjocka.
Men vart kan man hyra avfuktare , eller ska man köpa en ? Verkar som om man måste slänga ut många dineros för att kunna få en effektiv avfuktning på nedre plan (126kvm)? Tips råd...?