Ska i dagarna få in isoleringen i vårat sutteräng hus sen är det på med värme så jag kan börja fukta av nedre delen som är byggd i ytong block 365mm tjocka.
Men vart kan man hyra avfuktare , eller ska man köpa en ? Verkar som om man måste slänga ut många dineros för att kunna få en effektiv avfuktning på nedre plan (126kvm)? Tips råd...?
 
Prata med ditt lokala Munters kontor.Dom löser det mesta...böde köp och hyresmaskiner, dom kan även bes och ge lämpliga åtgärdsförslag.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.