758 läst ·
3 svar
758 läst
3 svar
Fukt innomhus etter oljepannan blev kassert
Hei. Vi har et gammelt hus fra 1928 der det var installert oljepanne, nå denne var igang fungerte den vel også som avtrekk av hele huset via skorsten? Etter oljepannan ble kassert og nytt varmesystem ble satt inn(elpanna😆) har vi merket mye fukt på innsiden av fønster osv på overvåningen. Jeg regner med dette er pga mye dårligere drag/avtrekk i huset etter pannan ble tatt bort. Hv a er letteste måten og forbedre ventilasjonen, vifte i skorsten, avtreksvifter på loftet?
Alle råd mottas med takk
Alle råd mottas med takk
Produkter som diskuteras: "fläkt"
Fläktar
Flytta förbrukad luft ut ur ditt hem med mekanisk frånluft. I den här samlingen hittar du vårt sortiment av badrumsfläktar, kanalfläktar och värmeflyttare.
Läs mer
Hei.
Ja jeg har Pax i badrummet i kjelleren, vurderer om jeg kanskje skal installere en Pax på overvåningen også for og få litt sirkulasjon. Dette er vår sommerstuge, men vil selvfølgelig likevel ha så bra inneklimat som mulig, fukt vil jeg ikke ha.
Ja jeg har Pax i badrummet i kjelleren, vurderer om jeg kanskje skal installere en Pax på overvåningen også for og få litt sirkulasjon. Dette er vår sommerstuge, men vil selvfølgelig likevel ha så bra inneklimat som mulig, fukt vil jeg ikke ha.
Har du underhållsventilation inställd på fläkten?
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden