Ett nytt laminat bänkskiva 2,5 månader gammal skadad i underkant vid skåp under diskho. Detta kommer sig av för mycket vatten, som har runnit över kanten och hängt som droppar där. Borde inte den håller längre? Hyresvärden vill notera i besiktningsprotokoll.