Annat kan vara att köpa en co2 mätare så får man en indikation hur luftens kvalite är.
Har själv problem med luften på ovanvåingen, dvs när alla 4 är hemma så ökar co2 halten dvs vi använder mer syre än vad som tillförs. Nedervåning ej detta problem, men känns som det blir mer tilluft på nedreplan iom det ligger först i kedjan borde de inte vara så mycket tilluft kvar till våning 2?. Sen är det 3 frånluft på nedre men bara 1 på ovanvånnig