Termostaten gick sönder i frysen, och allt ruttnade och efter byte av termostat så luktar det rent ut sagt för...vligt i frysen.

Har provat att spreja med rengöringsmedel ordentligt, men stanken kvarstår.

Någon som har tips hur jag får bort stanken??

MVH,
Jeppson
 
Känner till en förskola där detta hände mitt under sommaren (semesterstängt) för några år sedan. Saneringsgubbarna gick in i huset med "rymddräkter" och sprutade ngn. sorts pulver på allt i huset. Själva frysen (rostfri resturangmodell) kördes till tippen, omöjlig att sanera sades det.
 
Japp, skålen med ättika (24%) är på plats, får se om något dygn om det luktar bättre.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.