Termostaten gick sönder i frysen, och allt ruttnade och efter byte av termostat så luktar det rent ut sagt för...vligt i frysen.
Har provat att spreja med rengöringsmedel ordentligt, men stanken kvarstår.
Någon som har tips hur jag får bort stanken??
MVH,
Jeppson