Hej
Har en Huskvarna frys som inte kyler ordentligt.
Den är inställd på -18grader, men håller ca -10grader, har testat att minska temperaturen till -24 och sätta igång avfrostning, men kommer inte under -13 grader.
Kan det vara fläkten som spökar?
Det är bara ett islager i toppen, ca 10mm tjockt, annars syns ingen skillnad inuti.
Har en Huskvarna frys som inte kyler ordentligt.
Den är inställd på -18grader, men håller ca -10grader, har testat att minska temperaturen till -24 och sätta igång avfrostning, men kommer inte under -13 grader.
Kan det vara fläkten som spökar?
Det är bara ett islager i toppen, ca 10mm tjockt, annars syns ingen skillnad inuti.
Öppnade och kikade, om fläkten är kass, hur byter man den utan att skada kylröret?Montören skrev:
Hej
Har en Huskvarna frys som inte kyler ordentligt.
Den är inställd på -18grader, men håller ca -10grader, har testat att minska temperaturen till -24 och sätta igång avfrostning, men kommer inte under -13 grader.
Kan det vara fläkten som spökar?
Det är bara ett islager i toppen, ca 10mm tjockt, annars syns ingen skillnad inuti.
Produkter som diskuteras: "fläkten"
Fläktar
Flytta förbrukad luft ut ur ditt hem med mekanisk frånluft. I den här samlingen hittar du vårt sortiment av badrumsfläktar, kanalfläktar och värmeflyttare.
Läs mer
K _KirderF_ skrev:
Har avfrostat den i förmiddag, nu är det -5 graderK _KirderF_ skrev:
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden



