J
Hej!

Plötsligt har vår frys börjat låta som det blåser ute. I samband med detta blir det några grader varmare i frysen.
Räcker med att stänga av några sekunder, sen fungerar den fint ett tag igen.
Har provat att frosta av (är egentligen frostfri). Ser inga uppenbara fel på kompressor eller fläkt.
Frysen är en 4 år gammal Husqvarna.

Mvh Jacob
 
P
J Jacob H skrev:
Hej!

Plötsligt har vår frys börjat låta som det blåser ute. I samband med detta blir det några grader varmare i frysen.
Räcker med att stänga av några sekunder, sen fungerar den fint ett tag igen.
Har provat att frosta av (är egentligen frostfri). Ser inga uppenbara fel på kompressor eller fläkt.
Frysen är en 4 år gammal Husqvarna.

Mvh Jacob
Ungerskt skit
har du något PNC?
 
J
electroluxaren skrev:
Ungerskt skit
har du något PNC?
husqvarna qt3460x
Har fungerat tills nu.
Har tagit bort luckan till facket högst upp men det kan väl inte spela någon roll..?
 
P
J Jacob H skrev:
husqvarna qt3460x
Har fungerat tills nu.
Har tagit bort luckan till facket högst upp men det kan väl inte spela någon roll..?
har du inte 5-års garanti?
har du frostat av den i 2 dygn?
 
J
electroluxaren skrev:
har du inte 5-års garanti?
har du frostat av den i 2 dygn?
Har inte kollat upp garantin än faktiskt. Men vid närmre eftertanke är den nog 5 år sedan någon månad tillbaka.
Har inte frostat av så länge som 2 dygn. Körde bara en timme med hårfön men kanske var lite klent....
 
P
J Jacob H skrev:
Har inte kollat upp garantin än faktiskt. Men vid närmre eftertanke är den nog 5 år sedan någon månad tillbaka.
Har inte frostat av så länge som 2 dygn. Körde bara en timme med hårfön men kanske var lite klent....
ja det är för klent för då kommer inte åt den is som kan byggts på
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.