D09
Hejsan

Har lyckats förvara 10 tal hinkar med vattenbaserad inomhusfärg, märke tekno där en frös till och blev grynig..

Har hört att man kan koka om färg, ( iaf falu färg.. )

Någon som har tips ideer erfarenheter åsikter hur man kan få ordning på färgen igen

... surt att bli av med så mycket färg... :(
 
Jag tror dessvärre den färgen får kasseras, tveksam till att den skulle gå att koka ihop igen eller på annat sätt göra den fuktionsduglig...
 
frusen färg härdar inte,så den som är frusen är bara att köra till återvinningen på tippen.
 
D09
Tackar för inläggen.. Surt att behöva slänga så mycket färg )= Kanske något för "drullen" på hemförsäkringen..
 
Tänkte skriva det när jag såg ämnet, ring försäkringsbolaget och kolla.
 
Surt sa räven om rönnbären..

Gör för tusan inget försäkringsärende av detta!

Släng skiten och börja om!
 
D09
Om försäkringsbolaget accepterar det, varför inte? =)
 
Lite pinsamt kanske?
 
D09
Pinsamt är när man är ute o cyklar, fastnar med byxan i kedjan o slår runt o sniffar asfall mitt i en folksamling =)

Klantigheter betalar jag mitt försäkringsbolag för =)
 
  • Haha
Lena Muckenhirn
  • Laddar…
Herrejösses...
 
Inte konstigt att det kostar.
 
  • Gilla
Pellelicious
  • Laddar…
dkp09 skrev:
Pinsamt är när man är ute o cyklar, fastnar med byxan i kedjan o slår runt o sniffar asfall mitt i en folksamling =)

Klantigheter betalar jag mitt försäkringsbolag för =)
Om risk finns att kedjan kan fastna i byxan bör man utrusta sig ned cykelbyxor.
Nog så pinsamt kanske?
 
Om man betalar för en allrisk-försäkring eller drulle-försäkring som det även kallas varför ska man då inte utnyttja den om man kan. Och om man inte utnyttjar den varför ska man då ha den?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.