Har vattenburen värme i garaget, två element, men det är antingen avstängt eller +10 grader gäller när man har på lägsta, vilket är för mycket och blir dyrt.
Tänkte därför skaffa en eller flera frostvakter. Frågan är hur många och vilken dimension man ska ha till ett garage som är 6x6x6 m?
Flyttat till Värme allmänt