Har vattenburen värme i garaget, två element, men det är antingen avstängt eller +10 grader gäller när man har på lägsta, vilket är för mycket och blir dyrt.

Tänkte därför skaffa en eller flera frostvakter. Frågan är hur många och vilken dimension man ska ha till ett garage som är 6x6x6 m?

Flyttat till Värme allmänt
 
Redigerat:
Inte rädd att det ska frysa sönder?

Mina termostatventiler har gradering 9-1 och sedan en snöflinga och då kommer man under 10 grader.

Med 5 grader i garaget så kommer rosten att må bra i din bil också men det kanske är så att bilen inte rymms......
Protte
 
Nej, snöflingan blir ca 10-11 grader hos mig.
Nej, bilen får stå utomhus.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.