För att spara el när huset ej används satte jag en extra frigoliskiva innanför tvåglasfönstret.
Räcker det med några öppningar nedtill och uppe föt att få bort kondensen. Ger det någon spareffekt?
Borskan
 
B borskan skrev:
För att spara el när huset ej används satte jag en extra frigoliskiva innanför tvåglasfönstret.
Räcker det med några öppningar nedtill och uppe föt att få bort kondensen. Ger det någon spareffekt?
Borskan
Du kommer kanske spara några tior i månaden, hur mycket värms huset på vintern?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.