1 507 läst ·
2 svar
2k läst
2 svar
Fritidshus, besiktiga eller ej?
Hej! Ska kolla på ett fritidshus på 60-talet. Man har gjort om badrummet själv, det ser bra ut på bilder men vet inte hur det ser ut på plats. Finns ingen dusch.
Huset är inte besiktigat och vi funderar på att få till en sådan, men risken är att man skrämmer bort säljaren kanske. Så vad är kutym, brukar fritidshus säljas utan att säljaren besiktigat?
Huset är inte besiktigat och vi funderar på att få till en sådan, men risken är att man skrämmer bort säljaren kanske. Så vad är kutym, brukar fritidshus säljas utan att säljaren besiktigat?
Alltid, alltid, alltid besiktiga. Eller ta med en kunnig vän/snickare på visningen.J jonasnjonasn skrev:Hej! Ska kolla på ett fritidshus på 60-talet. Man har gjort om badrummet själv, det ser bra ut på bilder men vet inte hur det ser ut på plats. Finns ingen dusch.
Huset är inte besiktigat och vi funderar på att få till en sådan, men risken är att man skrämmer bort säljaren kanske. Så vad är kutym, brukar fritidshus säljas utan att säljaren besiktigat?
Ja är så klart det.. Kruxet är att det inte finns någon kunnig släkt eller bekant 😅
Klicka här för att svara
