Finns det någon kyl/frys idag där man monterar skåpsluckor men som inte är integrerad i ett högskåp? Alltså fristående kyl/frys för montering skåpsluckor?

Hej! Hur har det gått för dig? Jag har samma fundering!

/ Joel

Inget vidare. Var dottern som skulle ha, det blev Ikea inbyggt i skåp. De är nöjda men jag tycker det blir litet.

Jag håller med att det blir litet! Jag skall kontakta ett finsnickeri och se ifall de har någon lösning på det.

L Laduhus skrev:
Hej! Hur har det gått för dig? Jag har samma fundering!

/ Joel
Det finns det tyvärr inte. Om man ska montera egna skåpsluckor på ett kyl- eller frysskåp så krävs det integrering.
Om du undrar något annat så är det bara att fråga.
/ Johanna

• Gilla
  • Haha
returen och 1 till
  • Laddar…
Det finns några varianter från Gaggenau, Miele, Smeg, Bertazzoni, subzero, Fisher & Paykel samt Liebherr.

Du får gärna länka i
D DFYD123 skrev:
Det finns några varianter från Gaggenau, Miele, Smeg, Bertazzoni, subzero, Fisher & Paykel samt Liebherr.
du får gärna länka isf 😊

D DFYD123 skrev:
Jag tror du missupfattat frågan. Alla dessa tillverkare har skåp anpassade för helintegrering. Men nu är frågan om det finns fristående skåp som man kan montera egen lucka på?

Länka gärna annars :)

V Vitvaruexperten Johanna skrev:
Jag tror du missupfattat frågan. Alla dessa tillverkare har skåp anpassade för helintegrering. Men nu är frågan om det finns fristående skåp som man kan montera egen lucka på?

Länka

Länka gärna annars :)
Ovan tillverkare har kylmöbler som inte står i ett högskåp och kan kläs med köksluckor. Jag tolkade frågan så…

D DFYD123 skrev:
Ovan tillverkare har kylmöbler som inte står i ett högskåp och kan kläs med köksluckor. Jag tolkade frågan så…
Det var precis det frågan handlade om. men jag är ganska säker på att många av tillverkarna du nämner inte har denna typ av produkter. Kan du länka exempel?

Det var precis det frågan handlade om. men jag är ganska säker på att många av tillverkarna du nämner inte har denna typ av produkter. Kan du länka exempel?
Jag orkar inte länka men…
Gaggenau 400 serie
Miele Master Cool
Liebherr Monolith
Smeg o Bertazzoni vet jag inte om serien heter något speciellt men tror dom tar dom från italienska Fhiaba.
Subzero - panel ready

Samtliga står inte i ett skåp utan direkt på golv kan monteras med köksluckor och till vissa även välja till sidoplåtar om man önskar produkten helt fristående. Nu är jag inte säler på att TS ville ha dom fristående dock…

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.