Hej, hur gör ni med till-luften till pannrummet kalla vinterdagar. Stänger ni tillufts-ventil efter eldning (vedpanna) eller öppet hela tiden. Finns ju frysrisk med 20 cm öppning direkt ut och temperaturer ute som kan gå ner till -20 , -30 som värst.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.