finns det några nackdelar att använda frigolit i bjälklaget när det är torpagrund under??? finns det några nackdelar att använda frigolit i tak???

100 mm frigolit hur mycket motsvarar detta i vanlig issolering?? (typ rockwool).

Tack på förhand för svar
 
har verkligen inte frigolit bättre issolerförmåga än mineralull??

 
Ja det har lite bättre..men det är marginellt.
 
Men värt att tänka på är att frigolit utvecklar mycket giftig rök vid brand. men det gör inte mineralull.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.