3 115 läst ·
3 svar
3k läst
3 svar
frigolit i bjälklag och tak
finns det några nackdelar att använda frigolit i bjälklaget när det är torpagrund under??? finns det några nackdelar att använda frigolit i tak???
100 mm frigolit hur mycket motsvarar detta i vanlig issolering?? (typ rockwool).
Tack på förhand för svar
100 mm frigolit hur mycket motsvarar detta i vanlig issolering?? (typ rockwool).
Tack på förhand för svar
Klicka här för att svara