Garderobssnickarn
nanowire nanowire skrev:
Hade tur och fick tag i ett fint exemplar. Det är gedigna grejor det här, har inte hittat något på den som ens är i närheten av att glappa. Spännhylsan lossade lätt och är märkt 12. Får se vad jag ska hitta på med den, kanske bordsmontera?
[bild] [bild] [bild] [bild] [bild] [bild] [bild]
Jäklar va fin!
 
Ja det där var bra fyndat. Hade nog själv satt den i ett bord.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.