Hade tur och fick tag i ett fint exemplar. Det är gedigna grejor det här, har inte hittat något på den som ens är i närheten av att glappa. Spännhylsan lossade lätt och är märkt 12. Får se vad jag ska hitta på med den, kanske bordsmontera?
[bild] [bild] [bild] [bild] [bild] [bild] [bild]