Vi håller på och bygger nytt och vår husleverans kom vecka 2 i detta kalla väder. I samband med husleveransen levererades även vår frånluftvärmepump Nibe fighter 360.
Min fråga är om det är bra att den står i ett kallt hus tills den skall bli inkopplad om 8 veckor. Snart vänder väl vädret men att den har stått inne i huset utan någon värme känns inte helt rätt.
Någon som vet ?