Vi håller på och bygger nytt och vår husleverans kom vecka 2 i detta kalla väder. I samband med husleveransen levererades även vår frånluftvärmepump Nibe fighter 360.

Min fråga är om det är bra att den står i ett kallt hus tills den skall bli inkopplad om 8 veckor. Snart vänder väl vädret men att den har stått inne i huset utan någon värme känns inte helt rätt.

Någon som vet ?
 
C
Bara den är tom på vatten ska det väl inte vara nån större fara, tror jag.
 
Kanske står i installationshandboken hur den får förvaras? Annars ringer du till Nibes support och frågar.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.