Tittar på ett hus med en bastu byggd av nuvarande ägare. Utluftsventilen sitter uppe i ena hörnet. Den leder dock inte ut i badrummet utan ut i ett boutrymme, ett rum som används som arbetsrum/för klädförvaring. Inga synliga fuktskador runt utluftsventilen men är det verkligen en korrekt konstruktion? Borde det inte bli både fukt och lukt som kommer ut genom ventilen och in i rummet?