KnockOnWood KnockOnWood skrev:
Va! Var det mitt fel menar du?
Nja det tror jag inte och därav smileyn
 
K Kodiak skrev:
Nja det tror jag inte och därav smileyn
Aha ser nu att det inte blev någon smiley eftersom jag inte använde forumets smiley

;)
 
K Kodiak skrev:
Aha ser nu att det inte blev någon smiley eftersom jag inte använde forumets smiley

;)
Du är ursäktad :beer:
Men det där med handdukstorken, som nästan brände ner vårt hus, var nog det värsta jag upplevt.
Så med lite tillbakablick, och med tanke på vad som händer runt om i världen,
så har jag/vi nog verkligen levt ett riktigt tryggt och skyddat liv på alla sätt! Oförtjänt eller ej.
 
KnockOnWood KnockOnWood skrev:
Du är ursäktad :beer:
Men det där med handdukstorken, som nästan brände ner vårt hus, var nog det värsta jag upplevt.
Så med lite tillbakablick, och med tanke på vad som händer runt om i världen,
så har jag/vi nog verkligen levt ett riktigt tryggt och skyddat liv på alla sätt! Oförtjänt eller ej.
Ja du ett nedbrunnet hus skulle inte vara roligt och förstår jag det rätt så var det NÄRA. Skönt att det gick bra...
 
  • Gilla
KnockOnWood
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.