Hej!
jag har en pop up fläkt från Franke modell: FDW 908 IB XS.
Den har nyligen börjat krångla, när jag trycker upp den så går det otroligt långsamt, och vissa gånger kommer den inte upp alls. Har någon tips på vad som kan vara fel? Varit i kontakt med både återförsäljare och tillverkare och ingen vet vad problemet kan vara.
tack på förhand.
 
Lotta Nilsson Lotta Nilsson skrev:
Hej!
jag har en pop up fläkt från Franke modell: FDW 908 IB XS.
Den har nyligen börjat krångla, när jag trycker upp den så går det otroligt långsamt, och vissa gånger kommer den inte upp alls. Har någon tips på vad som kan vara fel? Varit i kontakt med både återförsäljare och tillverkare och ingen vet vad problemet kan vara.
tack på förhand.
Hej Lotta, jag har samma problem men hittar ingen lösning. Löste det sig för dig?
Har även ringt Franke men de har Inge direkt reparatörer att skicka ut heller i Malmöområdet där jag bor.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.