Hej!
jag har en pop up fläkt från Franke modell: FDW 908 IB XS.
Den har nyligen börjat krångla, när jag trycker upp den så går det otroligt långsamt, och vissa gånger kommer den inte upp alls. Har någon tips på vad som kan vara fel? Varit i kontakt med både återförsäljare och tillverkare och ingen vet vad problemet kan vara.
tack på förhand.