J Joonazz #16 Medlem · 278 inlägg 20 mar 2022 11:45 Joonazz Medlem 278 inlägg 20 mar 2022 11:45 #16 Hade definitivt behållit pannan. Det är inte otroligt med dubbelt så höga elpriser nästa vinter.
craftsboy #17 Medlem · Oskarshamn · 106 inlägg 20 mar 2022 11:47 craftsboy Medlem Oskarshamn 106 inlägg 20 mar 2022 11:47 #17 L lostinsweden skrev: Kan du inte behålla vedpannan? Jag valde att behålla pannan och kör med båda värmepump och vedpannan. Skönt att elda när el priserna stickar iväg Håller med. Släng inte ut vedpannan. Topplaster och om det skiter sig totalt plus elpriset sticker iväg.
L lostinsweden skrev: Kan du inte behålla vedpannan? Jag valde att behålla pannan och kör med båda värmepump och vedpannan. Skönt att elda när el priserna stickar iväg Håller med. Släng inte ut vedpannan. Topplaster och om det skiter sig totalt plus elpriset sticker iväg.