Hade definitivt behållit pannan. Det är inte otroligt med dubbelt så höga elpriser nästa vinter.
 
  • Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
L lostinsweden skrev:
Kan du inte behålla vedpannan?
Jag valde att behålla pannan och kör med båda värmepump och vedpannan. Skönt att elda när el priserna stickar iväg
Håller med. Släng inte ut vedpannan. Topplaster och om det skiter sig totalt plus elpriset sticker iväg.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.