Hej ni..
Jag har en acktank, Strömsnäspannan TS500 idag.
Till den tänkte jag koppla i en vattenmantlad pelletskamin.
Så långt allt ok..men frågan är: Vad kommer där emellan då?..*ok,rör, det fattar to m jag,*

Vad mer måste införskaffas så det blir brukligt?
Tacksam för svar....